Statistika

Reklamní kampaně

Reklamní kampaně slouží ke zvýšení obratu internetového obchodu, zvýšení počtu úspěšných konverzí a množství prodaného zboží, což vede ke zvýšení vašeho zisku. Reklamní kampaně se zakládají voláním jakékoliv stránky v e-shopu s parametrem cpg. Příklad: www.yourdomain.tld?cpg=xxx - xxx je označení vaší reklamní kampaně.

Přehled reklamních kampaní

V následující tabulce naleznete všechny aktivní reklamní kampaně:

Parametr kampaněPopis
NázevNázev kampaně; po kliknutí na odkaz přejdete do podrobného náhledu (detailu) reklamní kampaně.
Poslední klikDatum a čas poslední návštěvy cíle skrze danou kampaň.
KliknutíCelkový počet kliků na danou reklamní kampaň.
ObjednávekPočet uživatel, kteří skrze reklamní kampaň objednali ve vašem e-shopu zboží (může sloužit jako jeden z parametrů, vyhodnocujících efektivitu reklamních kampaní).
KonverzePočet zákazníků, kteří se díky vhodně volené reklamní kampani stali vašimi klienty a provedli objednávku / objednávky.

Detail reklamní kampaně

Podrobnější informace o kampani zjistíte kliknutím na název reklamní kampaně v přehledové tabulce. Tabulka ,,Kliky v kampani" obsahuje všechny důležité informace, týkající se zákaznického používání vašich reklamních kampaní.

ParametrPopis
#Pořadí návštěvníka kampaně.
DatumDatum a čas poslední návštěvy cíle skrze danou kampaň.
IPIP adresa návštěvníka.
KonverzeUrčuje, zda byla zákazníkem provedena konverze. Pokud ne, zůstane pole prázdné.

Propočítání efektivity kampaně

Nástroj, propočítávající účinnost reklamní kampaně, vám zadáním přesných údajů napoví, zda má smysl spouštět reklamní kampaň za cílem zvýšení obratu internetového obchodu. Zadejte tyto údaje:

ParametrPopis
Průměrná marže na zboží v %Zadejte průměrnou marži na zboží, které prodáváte (číselnou hodnotu, vyjadřující procenta).
Průměrná cena za klikVložte průměrnou cenu PPC (pay per click - platba za kliknutí na odkaz, vedoucí na do vašeho internetového obchodu); sjednávatel reklamní kampaně vám o ceně za kliknutí informuje předem. Zadávejte číselnou hodnotu, v CZK.
Průměrná výše objednávkyDo pole vložte průměrnou cenu objednávky, provedené ve vašem e-shopu (číselná hodnota, v CZK).
Počet kliknutíZvolte počet kliknutí na danou reklamní kampaň.
Počet objednávekNapište počet objednávek zboží, provedených skrze danou reklamní kampaň.

Pokud jste správně vyplnili všechny údaje, účinnost kampaně bude vypočítána stisknutím tlačítka ,Propočítat'. Ihned po kliknutí bude zobrazen výsledek výpočtu, zda je reklamní kampaň efektivní nebo ne.